LOG IN
SIGN UP

Investor Gadget

05/05/2020 21:17

$MicroVision Damn guys i said $2+ when i wake up. Wtf happaned?
Disclaimer: The comments, opinions and analysis expressed herein are for informational and educational purposes only and shoulk not be considered as individual investment advice or recommendations. Webull is not responsible or liable in any way for comments posted by pur users.

Like

Share to:

Download the Webull App and join community for discussions about the post. Download

All Comments(6)

Dan05/05/2020 21:49
People didn’t post enough πŸš€s

Moar rocketships
πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸπŸπŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸπŸš€πŸπŸπŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€πŸπŸš€πŸš€

Like

SkylerT05/05/2020 21:22
At least you slept through the .50 instant drop πŸ˜‚ saved you some gray hairs

Like

Michael Andrade05/05/2020 21:20
Do u think it will rise within time ??

Like

ATTN5205/05/2020 21:20
Go back to bed lol

Investor Gadget05/05/2020 21:29

Im thinking about it lol

Like

πŸ’΅πŸ’°SUPASTONKSπŸ’°πŸ’΅05/05/2020 21:19
whale problems

Like

Matt05/05/2020 21:19
Slept too long 🧐 lol

Like

Hot Article
$AMC Ent Holdg Holy shit!! These are gonna print , bought these 2 Weeks ago! RJ 01/27/2021 09:09
$Ocugen Inc who's holding with me!? discipline reaps great rewards. holding till there's no more to hold!BullDozer 01/27/2021 09:36
$AMC Ent Holdg any ideas what this could be worth at opening bell?gw8***com 01/27/2021 09:36
$AMC Ent Holdg still sitting on this. How do i get in? Pls help! Thanks! Libro 01/27/2021 09:09
$AMC Ent Holdg Let’s send this to $20+? It’a heavily shorted. Let’s squeeze the HELL out of them!!! I will play my part by avergaing up at key resistances to help push it forward.

I wonder πŸ€“ChasingMoves@gmail 01/27/2021 04:56